Måndag 2012-20-27

2012-02-27 / 11:46:10
Äntligen måndag, ny vecka och en riktigt bra start på dagen.
Började med att väga mig (införskaffade en våg igår) och jag har gått ner 1,3kg på en vecka. Känns riktigt bra och jag är ännu mer taggad inför kommande vecka.
I lördags var jag ute och sprang i slottskogen och det var skönt. Jag sprang i ca 25 minuter och sen mötte jag upp Elin för en promenad. Det var riktigt skönt eftersom det var så fint väder. Igår var jag ute och gick en långpromenad i 1 timme. Jag älskar verkligen Göteborg, det är så fint överallt.
Idag körde jag gymmet som vanligt, det blev "the bear" och jag ökade vikterna. Jag hoppade även hopprep och gjorde situps på pilatesboll, 100 hopp + 30 situps x 3. Är helt slut i kroppen.
Ha det fint
/Sandra
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: