Lördag 2012-03-10

2012-03-10 / 19:58:48
Hej

Idag vaknade jag upp till strålande väder, skönt. Eftersom jag tränar på morgonen och äter frukost efter träningen så är jag aldrig hungrig när jag vaknar. Idag gick jag en morgonpromenad på 40 minuter i stan. Det är så fint att gå i stan och se staden vakna till liv. Till frukost åt jag äggröra på två ägg, två grova mackor från Idala Gårdsbageri och en kopp kaffe.

Senare på dagen åkte jag upp till skatås, jag har inte varit där tidigare. Tänkte springa 5km rundan, det borde jag ju klara av?! Och det gjorde jag med råge tillochmed. Jag sprang hela vägen ner till spårvagnshållplatsen så totalt blev det 6km! Jag är riktigt stolt över mig själv för det var jobbigt. Det var väldigt kupperat, det måste vart många fler uppförsbackar än nerförsbackar!!!

/S
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: