Torsdag 2012-03-08

2012-03-09 / 08:20:36
Hej!
Igår tränade jag Box Impact på Sportlife Almedal. Åh vad roligt det var, instruktören var jätte bra och det var riktigt jobbigt. Han pushade oss hela tiden och jobbade vi inte tillräckligt hårt fick vi göra straff-armhävningar! Vi gjorde en grym övning på tid också, på 2 minuter skulle man göra 1 armhävning 1 situp, 2 armhävningar 2 situps, 3 armhävningar...osv upp till 10. Riktigt bra övning men jag hann bara upp till 9, ska köra den på måndag tänkte jag.
I morse blev det ingen träning, var tvungen att jobba. Det får bli vilodag i dag och träning imorgon istället. Jag hoppas att det blir bra väder så jag kan springa ute men det återstår att se. Nu har jag snart klarat tre veckor utan godis/efterrätt/läsk/alkohol och det är inte så jobbigt som man kan tro. Det som förvånar mig är hur ofta man faktiskt äter något onyttigt för att det finns en "anledning" till det. Någon fyller år på jobbet = fika, bio en torsdag = godis, semledagen = semla, middag hos vänner = efterrätt+chips+godis. Men jag måste erkänna att jag fuskade igår, min chef köpte en hallonmousse bakelse till mig (som enda kvinna på kontoret) eftersom det var internationella kvinnodagen. Han visste inte om att jag har en vit måndag så jag kunde inte med att inte äta den. Den var god men inte så god som den borde varit! Nåja, nu är det stenhårt en vecka till.
//S
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: