Onsdag 2012-03-07

2012-03-07 / 14:13:31
Då var det onsdag och gymmet som vanligt. Idag kände jag för att köra något annat så det blev löpning, bänkpress och biceps curls. Det är kul att variera sig och hitta nya övningar, dessutom hinner inte kroppen vänja sig vid samma övningar. Utmana kroppen hela tiden!
Så här blev det idag:
Löpning 800m, 30st bänkpress med 20kg, 30st biceps curls med 11,5kg
Löpning 600m, 20st bänkpress med 20kg, 20st biceps curls med 11,5kg
Löpning 400m, 10st bänkpress med 20kg, 10st biceps curls med 14kg
Efter det gjorde jag massa balandövningar på en balansplatta, inspirerades utav Mias gamla pass! Avslutningsvis gjorde jag en magövning. Det tog ca 35minuter intensiv tid.
Avslutar med en inspirationsbild på Blossom Tainton för att hon känns sund, stark och hälsosam. Min nya liv, nu KÖÖÖR vi. Har gått ner ytterliggare 0,8kg, och har jag inte nått min målvikt tills New York resan så blir det ingen shopping


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: