Onsdag 2012-03-14

2012-03-14 / 11:12:25
Vilken härlig dag! Solen skiner och jag är full av energi efter dagens träningspass. Igår cyklade jag hem för första gången från jobbet. Väldigt skönt måste jag säga, det tog ungefär 30 minuter och då cyklade jag i lugnt tempo. Det är verkligen ett steg i rätt riktning, mitt mål är ju att cykla till och från jobbet de dagar som jag inte gymmar på morgonen. Jag hoppas att jag kommer hålla det och eftersom det går snabbare än att åka komunalt så tror jag att jag kommer göra det.
Idag var jag på gymmet som vanligt. Jag gjorde en ny övning idag, Linda heter den. Vääldigt jobbig. Nedan finner ni en länk till övningen, skall tilläggas att jag inte tog de vikterna som de säger att man skall göra. Dels för att jag inte orkar lyfta så tugnt och sen för att jag är lite rädd för att göra fel så att jag skadar ryggen. På marklyft och bänkpress tog jag 25kg och på frivändningarna tog jag 19kg. När jag var klar med denna övningen sprang jag 1km i högt tempo.


"For me running is about freedom. I find that the freer I feel, the faster I am.." -Jennifer Beals
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: